søndag 9. februar 2020

Gratulerer med morsdagen...

Alle dager er verdt å feire, men i dag er det mor som skal markeres. Uten en mor, ingen oss, pleier jeg å si. Gratulerer til alle mødre.


Jeg sender en spesiell hilsen går til min mamma. Jeg vet du leser bloggen min! Håper du får en fin dag. Ses snart. Glad i deg!

Jeg bakte kake på lørdag, til meg selv.

Så gøy å pynte kake, at jeg måtte jo benytte anledingen til en marsipankake. Mine søte kommer på middag og spister kake med oss ,og jeg skal kose meg maks. 

4 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Jeg håper du hadde en hyggelig morsdag. Fin kake som vanlig! Hilsen Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Tove! Dagen ble superfin den og kaken smakte. Ønsker deg en fin ny dag mot våren!

Vilt og vakkert sa...

Heisann, så koselig med morsdagsfeiring. Jeg fikk hilsener, men noe utover det, fikk vi ikke anledning til. Håper det blir mange morsdager framover.. ha en fin ukeslutt ;:OD)

naturglede/Randi Lind sa...

Hallo til Vilt og Vakkert! Det er ikke alle år vi samles på denne måten, men i år bøe det det. Koselig ble det jammen også! Nyt dagene mot våren som kommer nærmere og nærmere!