mandag 6. mai 2019

Votter til den kalde mai.

Vi ventet på mai du skjønne milde, men jammen kan denne måneden gi oss isvinder også.Jeg fant fram restegarnposen og strikket meg et par vårvotter.

Jeg har faktisk strikket en del i vinter, og fått litt mer fart på strikkepinnene. Da tok det ikke så tid å få klar et par votter.

Fargerike og varme i våren! Jeg broderte på noen små blomster, for virkelig å markere at det er mai. Men jeg vet at jeg kommer til å bruke dem til vinteren som kommer også. Nå kan jeg gå tur i skogen uten å fryse fingrene av meg i mai. Men jeg håper selvfølgelig at det snart blir varmere i lufta.


10 kommentarer:

hagen vår sa...

Hei!
Flotte votter. Likte veldig godt fargene sammen.
Ja,nå er det innmari kaldt ute. Vi har fått en del frostskader. La oss krysse fingrene for værskifte. Ha det godt! Anne

amo sin blogg sa...

For nokre herlege vottar.
Kreativiteten din har ingen grenser.:)
Supert rett og slett.

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Hagen vår! Tusen takk! Jeg synes de fargene er så friske og vårlige! Minner om hestehov og bekkeblom. Kaldt er det virkelig nå, men det er ikke annet å gjøre enn å kle seg etter temperaturen. Vakkert er det da ute med grønt løv og blomster. Her har vi ikke hatt frostskader på mitt i vår hage, men jeg har ikke satt ut noe av sommerblomstene mine enda heller. Håper på varmere dager framover ja. Nyt dagene uansett vær! :)

naturglede/Randi Lind sa...

Hallo Amo! Tusen takk for snille ord. Liker å være kreativ vet du! Jeg ble veldig fornøyd med dem. Ha en fin kveld :)

Anonym sa...

nydelige votter,deilige farger som jeg elsker :=) gode på kalde vårdager og gode til høsten igjen :=) ha en fin dag da

naturglede/Randi Lind sa...

Hei Fruensvilje. Takk du! Ja, jeg har brukt dem flere ganger allerede i våren, for fortsatt er det så kaldt! Sola skinner, men med et par grader så gjelder det å kle seg Koser meg i våren likevel da. Ha en vakker dag du også :)

ladyaugust.blogg.no sa...

Rett og slett nyyydelige votter, du er såå flink! <3 <3 <3 Ha en fin dag kjære du <3 Her var det freezing ute da jeg våknet men nå begynner sola å varme litt :) Tror det blir en fin dag <3

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Lady! Iskald vind i dag også, så votter er nødvendig om man skal ut. Men sola skinner. Ha en vakker dag. Klem fra meg :)

Tove Steinbo sa...

Jeg slutter meg til de andre og har også beundret de vakre vottene i så flotte farger.
Det blir aldri slutt på din kreativitet! Hilsen Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Tove. Herlig med kreativitet. Ha en fin dag videre!😁