mandag 18. februar 2019

Det går mot vår!

Blåbærlyngen jeg satte inn for noen uker siden, har fått grønne blader og bittesmå blomster. Jeg satte inn gyvel før helga, og det skal bli gøy å se hvor lang tid det tar innen den er gul av blomster!

Det går mot vår. Fint å være ble klar med LevLandliggenseren. Jeg er ikke så rask til å strikke, så det tok noen uker for meg. Utrolig fornøyd med resulatet. Nå kan våren bare komme.

Ute henger tåka over oss dag etter dag, men inne lager jeg vår med kunstige roser, bjørkekvister og gåsunger. Herlig å ha noe vårlig å se på. Bare sola kommer nå, er jeg sikker på at det blir enda mer vårfornemmelse for oss alle. 

8 kommentarer:

amo sin blogg sa...

For ein nydeleg genser.
Fargane passa til alt så den får du mykje glede av.
Vårleg her også, men eg veit ikkje om eg lika det, vinteren kjem nok hardt tilbake.

Ha fine dager.
Klem frå Anne-Mari

naturglede/Randi Lind sa...

Ja, jeg ble veldig fornøyd, så tusen takk! Her også er det skikkelig vårlig med sol fra skyfri himmel og ingen snø på bakken lenger. Men til helga spår de visst snø igjen. Det kan enda bli lenge til vår! Nyt dagen :)

hagen vår sa...

Hei!
Kjempefin genser. Det er morsomt å få til et så fint resultat. Det er deilig å ta inn kvister for driving.
Ha det godt! Anne

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Anne. Ble så glad da jeg så hvor fint den passet meg. Herlig med en vårgenser. Ja, kvistene der ute er lette å drive nå. Koselig å få en forsmak på våren. Ha en vakker dag :)

Tove Steinbo sa...

Kjempelekker genser - Vakker blåfarge!
Og det andre du lager er også kjempefint.
Her kom det mye snø i natt - alt er hvitt og vakkert, men himmelen er grå.
Nyt dagene - når jeg ikke er bra nok til å gå ut, skal vi se på VM. Beste hilsener fra Tove/fargeneforteller

naturglede/Randi Lind sa...

Hjertelig takk Tove. Jeg ble veldig fornøyd med den genseren. Herlig å være kreativ på mange måter. Her også snør det litt igjen, men det er bare som et melisdryss. Håper du snart er i farten igjen etter sykdom. Kos deg med VM og ha en vakker helg.

Rita sa...

Du er altså så flink Randi . Du gjør alt så koselig rundt deg og man blir glad og inspirert av bildene dine. Tusen takk!!

naturglede/Randi Lind sa...

Tusen takk Rita! Veldig glad om jeg klarer å inspirere deg og ander. Her lå tåka tykk i dag, men nå letner det heldigvis. Jeg skal se litt vm på ski nå og strikke litt på ei lue. Ha en fin dag i den gryende vår. Klem :)