fredag 24. februar 2017

Litt vinter.

Vinteren har tatt en tur innom oss i denne siste uken av februar og det har vært vakkert.

Det ble ikke mer enn noen centimeter snø. Sidensvansen kom og det var koselig å høre dem igjen.

Vi gikk i skogen i vinterferien og fikk stekt brødskiver over bålet.

Snøen er nesten borte nå, og jeg har stor glede av å tyvstarte våren litt. Minipåskeliljer klarer seg fint selv om det er kalde netter. De "legger" seg litt ned i kulda, men så reiser de seg fint opp igjen. Snart synger nok lerka også tenker jeg. Gjett om jeg gleder meg!

4 kommentarer:

Tove Steinbo sa...

Så mye fint du fotograferer - små ting som de fleste ikke tenker over kan bli et fint bilde.
I tillegg har du fine pynteting. Vakkert - som vanlig!
God helg ønskes av Tove

amo sin blogg sa...

Så herleg å pynte med litt vår..
Men her snøa det kraftig så dei fine vårspirane i hagen blir vel
øydelagde.

God helg frå,Anne-Mari

Kathrine sa...

Flotte bilder!
Nå går det fort mot vår, mars er rett rundt hjørnet:) Det blir koselig. Her ser jeg og sidensvansen. En vakker fugl med nydelig sang.
Kos deg i uka som kommer:-)

Vilt og vakkert sa...

Heisann, så fine glasshjerter, nå regner dessverre alt bort! Ha ei flott uke ;:OD)