onsdag 25. januar 2017

Farger i januar.


Januar kan være en mørk måned, men her har den stort sett gikk tåke eller sollys.

Vi kan dikte inn noen sommerfugler og så føles det som om det lysner mot vår allerede.































Vinteren kan være magisk. Her har jeg tilsatt farger og stjerner i bildet mitt for å få en fin effekt.Når vintene viser seg fra sin beste side er det vakkert. Nå er snart denne første måneden i året over og vi får inn i en tid med mer lys og små vårtegn. Jeg tror jeg blir fint.


4 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Bilda dine er som små kunstverk.
Nydelege.
Det er ein rar vinter i år, her var 13 varmegrader i dag,
og nydeleg ver.
Eg såg knuppar på snøklokkene, dei trur det er vår i anmarsj...
Men vinteren kjem nok, i år også.

God helg frå Anne-Mari

Kathrine sa...

Vakre bilder du har her:) Det blir lysere og lysere for hver dag.
Riktig god helg til deg:-)

Tove Steinbo sa...

Enig med Anne-Mari - dette er kunstverk!
God helg ønskes av Tove

jorunn`s Fristed sa...

Ja januar kan være tøff på mange måter, så å komme inn hit er alltid så godt du har så mange fine blink skudd.. ♥