tirsdag 27. desember 2016

Tusen takk!

Tusen takk til alle som har fulgt mitt juleeventyr og kommentert. Det satte jeg veldig pris på. Håper historien om Jona vil følge dere i tanken en stund framover. Jeg har hatt glede av å tegne meg gjennom adventstiden og skrive min fortellig. Nå er adventstiden over og julefreden har senket seg. Godt å nyte romjula.

Jeg var så heldig å få nye farger av mamma til jul, så nå kan jeg tegne meg inn i det nye året også. Her har jeg forsøkt meg på Mons fra juleeventyret. Dette er pastell. Jeg har noen kritt fra før, men det er første gangen jeg har så mange forskjellige farger. Kjempegøy å forsøke meg. Nå vil jeg ønske dere fine romjulsdager med kos og hygge. Vi tastes snart igjen.

5 kommentarer:

Kathrine sa...

Hei!
Jeg har ikke fått lest alt enda, er lite på dataen i småjula, og leser ikke på mobilen, men det ligger jo ute så jeg kan lese det senere også:)
Flott å få farger til jul! Kos deg med pastell og julekos!
Fortsatt fin småjul til deg og dine:)

:-)

Tove Steinbo sa...

Flotte tegninger!
Og disse fargerike av katten er morsomme. Den fiolette fargen er flott.
Du burde oppleve de fantastiske fargene på min blogg nå. Farger må vi ha!
Kos deg videre med tegning i romjulen! Med fargeglade hilsener fra Tove

Turid sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
Jeg har tenkt å sette meg ned en dag og lese HELE julehistorien din....fikk ikke tid i adventstiden. Gleder meg. Nydelige illustrasjoner forresten, de har jeg fått med meg på Fb :)
Takk for det gamle, og riktig godt nyttår!
Klem fra Turid!

Vilt og vakkert sa...

Heisann... så flott collage! Illustrasjonene kom liksom som en bonus for teksten. De er verdt egen oppmerksomhet!

Ønskerdeg et godt og fredelig nytt år, sees....i 2017!

amo sin blogg sa...

Du er ein kunstnar både med ord og pensel.

Godt Nytt År til deg !
Klem