fredag 30. september 2016

Høstpynt.

Høsten inntar skogen nå,men vi kan vel lage litt høst inne også. Jeg kjøpte meg en bukett med kunstige roser, løv og bær på Nille forrige uke. I dag plukket jeg inn litt furu, kongler og kvister.

Buketten ble plukket i fra hverandre og satt sammen igjen med ting fra skogen. En kvistkrans fikk pynt med kunstige løv. Dette holder jo gjennom hele oktober! Så nå er det bare å tenne stearinlysene i kvelden og nyte denne siste dagen i september for i år.

Flere innlegg i fredagstema Människoskapelse finner du HER!

7 kommentarer:

Vilt og vakkert sa...

Heisann, skal ikke mange kvister og blad til før det blir fint, nydelige dekorasjoner! ha riktig go´hælj ;:oD)

Kathrine sa...

Det skal ikke mere til for å pynte opp! Jeg er så dårlig på å pynte rundt meg, men noen ganger tar jeg meg sammen.
Men, tar inn mange buketter enda da. selv om det straks er oktober, så er det mye som blomstrer i hagen, og kan pyntes med inne.
Koselige bilder du viser:)
Riktig god helg:-))

amo sin blogg sa...

Så kreariv og flink du er.
Flotte dekorasjoner !

Ynskjer deg ein fin haust vidare !

Turid sa...

Nydelig!
Du er virkelig en stor kunstner!
Dette med farger kan du!

Klem!

Tove Steinbo sa...

Jeg fant bloggen din hos "Min lille verden i Nord-Norge", og ble veldig glad for at jeg tittet innom. Dette var nydelig!!!!
Jeg har bladd meg nedover, og alt er like vakkert. For noen bilder - for noen farger!
Jeg kommer til å logge meg inn oftere.
Og ettersom du er glad i natur og farger kan du kanskje også titte inn hos meg? Jeg holder foredrag om farger og har skrevet bok om farger. Se 3. siste innlegg på bloggen min: fargeneforteller.blogspot.com.
Når det gjelder naturen ser det ut til at vi begge er opptatt av den. De siste innleggene er fra Østerrike, og der var det utrolig vakkert.
Beste hilsener fra Tove

jorunn`s Fristed sa...

Du er helt utrolig på pynting.. Imponert. Ha en herlig høst ♥

Marie sa...

Så vakkert!