torsdag 14. april 2016

Våren er her!

Våren har allerede kommet langt. Blåveisen lyser fint i solhellinga.

Hvitveisen dekker igjen skogbunnen, og det er så herlig med fuglesang og lune kvelder.

Men hvit blåveis har jeg aldri funnet her jeg nå bor. Men jeg må en tur til mine barndomstrakter om en ukes tid og lete etter dem der. Når jeg finner hvite blåveis, da er det vår da!


Vil du se min nye hjemmeside med malerier, akvareller og tegninger, kan du klikke deg inn HER!
Torsdagstema finner du HER!

7 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Så utrolig flott!

Vivi

Mias Mix sa...

Härliga vårtecken!!

amo sin blogg sa...

Så fantastisk flotte bilde.
Blåveis har me ikkje her på våre kantar,
og kvitveisa er ikkje koma heilt i blomst her hos meg.
gler meg til ho lyser opp.
God helg frå Anne-Mari

Vilt og vakkert sa...

Heisann..... nydelige bilder av at våren har slått ut i full blomst, herlig! Koselig illustrasjon, vi må gå ut å danse mellom bjerkene nå, til og med jeg som har pollenallergi ;:OD)

Inger Marie sa...

Kjempeflotte tepper av hvitveis og nydelige blåveis:)
Vår og lengre dager gir mmasse glede og energi:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så vakkert!
Kvitveis er symbolet for vår hjå meg :-)

God søndagskveld og fin ny veke!

Kathrine sa...

Herlige vårblomsterbilder! Blåveisen har kommet her og, men ikke hvitveisen. Og veldig flott tegning!

:-)