onsdag 21. oktober 2015

Adventskalender for de som gleder seg!


Nei, slett ikke for tidlig, mener Nissen Anskar. Jeg har laget dette kalenderheftet selv og håper den kan glede deg! Adventskalendere for store og små må da i hus snart Den er klar til utsending om du vil ha den før desember. Nissen ble så lykkelig over at det i hver fall var to bilder av han også.



Hva den koster? Med porto, rett hjem til deg, blir det 190 kroner pr. stykk! Om du vil unne deg et adventskalenderjulehefta kan du gi meg adressen i innboksen på facebook eller på mail, så sender jeg deg info og et eksemplar så fort du har betalt meg! Hva er et adventskalenderjulehefte? Det er et hefte med et innslag for hver dag i advent. Litt du kan lage, litt du kan lese, foto, vakre ord og en og annen kakeoppskrift. Heftet er på 50 sider, og jeg håper det kan glede deg. Nissen Anskar hilser, og sier at de hjertene jeg viser i heftet, de er det da han som har laget! 


5 kommentarer:

Kathrine sa...

Så morsomt da! Noen må jo være tidlig ute for å få det ferdig til jul ja. Men julemarsipan og julebrus i butikken 14.oktober, det liker jeg nok ikke.
Ser ut som en flott bok!
Riktig god helg:-)

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
Smart- og flott å ha for den som mangler idéer i adventstida.
Jeg beynte forrige adventstid, men mye har skjedd siden den gang, så mine bidrag på bloggen får nok vente enda et år.
Sånn er det bare. Ha ei flott uke!

jorunn`s Fristed sa...

Gleder meg veldig til å få denne :)

Viola sa...

Hei sann, du er jammen kreativ, en vakker bok ser jeg! :) og litt av en jobb kan jeg tenke meg.

Eva sa...

Gleder meg til den kommer i hus, og så skal barnebarnet og jeg kose oss med boka i adventstiden og bake litt og lage litt gaver skal vi gjøre. Tenker det blir en stor overraskelse for han at bestemor har en egen adventkalender.. Og så må jeg ha Flax kalender også.. Man kan vinne vet du.

Klem i kvelden.