torsdag 12. juni 2014

God sommer!

Hei på dere! Sier herved i fra, at fram til midten av august blir det ikke nye innlegg her. Jeg tar datafri nå. Jo da, noe må gjøres på data selv om det er sommer, men det blir bare betaling av regninger og å svare på mail. Fingrene trenger å hvile fram til høstarbeidet.
Nå gleder jeg meg til å gå turer i skog om mark, høre humla surre, lage god mat, nyte sola når den titter fram, lese bøker og bare nyte.Tastes igjen i august. God sommer!Nå skal jeg ha helgeglede etter helgeglede, pluss mange hverdagsgleder. Flere innlegg om HELGEGLEDE finner du HER!

4 kommentarer:

jorunn`s Fristed sa...

God sommer og nyt turene dine, så kan vi glede oss til de flotte bildene du vil dele med oss til høsten ♥

Klemm jorunn

Viola sa...

Ååå for en nydelig solnedgang! :) og måken som flyr der, skikkelige sommerbilder dette! Og la oss nå håpe at humla og humlene kan kose seg med slike godsaker hele sommeren og høsten med! :)
Ønsker deg en kjempefin sommer!
Og en sommerklem fra meg! :)

Vivishagerom sa...

Hei
Da må jeg takke deg masse for mange flotte helgegleder, og håper du vil være med til høsten også.
Nyt sommeren og kos deg.

Klem Vivi

Turid sa...

Nydelige bilder!
Ønsker deg en riktig god sommer!
Klem!