fredag 10. januar 2014

Grå dager....


Flere nyanser av grått var temaet denne gang. Ute er det sånn om dagen, grått, regn og grått. Men det er faktiskt stilig det også å fotografere!Men nå lengter jeg etter solskinn og kanskje litt rimfrost?


Jeg har ryddet vekk jula og nå blir det både grånyanser i form av nye løpere. Svart med hvitt i blir jo grått, så de fargene hører også til. Trivelig å finnen fram vårlige ting, sette kvister til driving og tenke lysere tider. Jeg er visst litt tidlig ute i tanken. Hadde tenkt å kjøpe meg noen perleblomster, men det var visst litt for tidlig.

Men tulipaner finner i mengder av farger, men ikke i grått! Ønsker alle en glad helg. Flere innlegg omm Människoskapeler finner du HER!

13 kommentarer:

Violen sa...

Grått kan också vara vackert! Men man blir trött på det gråa när det bara regnar och regnar! Då är en färgglad tulpan bra att ta till!
Trevlig helg!

Ingrid sa...

Fint med det grå diset som omger grantopparna, det ger ett lite ödesmättat intryck.

Eva Trillian sa...

Grått är tidlöst vackert!

Kerstins foto sa...

Grått är en färg som aldrig blir omodern, men visst vill man se lite andra färger också. :)

Annemor sa...

Det var en fin variant av gråtoner :)
Ha en fin kveld.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2014/01/10/gratt-bare-titt-ut-av-vinduet/

Monica o Jacob sa...

Naturen är fin även i grå klädsel:-)

Unknown sa...

Träden gör sig så bra i gråskala, allra helst med dimma. Sen håller jag med om att den grå miljön behöver färg...gärna i blomster.
/Kiki

Malys krok sa...

Dette var fint til tross for været.Det er da sannelig grått nok, men her det nydelig klart og lyst og nå er det bare et par dager igjen før sola er her.
Vakre tulipaner. Rart du ikke fikk tak i perleblomst, min datter kjøpte her i går. Hun bare må ha de så tidlig som mulig. god helg til deg! -Margit-

Freja sa...

Grått kan vara vackert, men det blir oändligt mycket vackrare när det kombineras med färg! Fina bilder, både gråa och färgglada!

Eva sa...

Virkelig vakkert med grått. De kan jo vel skaffe grå tulipaner når de har sorte?
Hos meg er det kaldt.. Brr..

lottisen sa...

Även grått kan vara vackert, det finns ju så många nyanser och det grå diset ger en lite speciell känsla till bilderna

Rita sa...

Åh det gjør meg så glad å komme på besøk å se dine nydelig bilder Randi. Tusen takk for at du er hos meg å heier på meg i kampen jeg kjemper. Jeg setter stor pris på deg <3

juanna sa...

Vilken tröst med vackra färgglada blommor!!