mandag 18. november 2013

Novemberkos

Ja, det er fortsatt november, men der nærmer seg advent med stormskritt. I dag har jeg nok en gang en av mine noveller i Familien. Den handler også litt om jul. Gøy å skrive.Ute er der rene vårværet, så jeg glemmer litt at det er vinter på gang.Men den kommer nok plutselig en dag.

Jeg ble så inspiret av en av dere som hadde tatt bilde av en gammel båt her om dagen, at jeg måtte ned til sjøen å ta bilde av den som ligger på land der nedehos meg. Båten har gjort sitt den, men jeg synes fortsatt den er fin i novemberlyset. Fortsatt henger det løv på trærne her og der, og det er vakkert.Nå gleder jeg meg til helga, da er det julemarket og mer stemning. Ønsker dere alle en fin uke.

5 kommentarer:

Malys krok sa...

Ja så flott! Jeg leste novellen din i går og koset meg veldig! Du er superflink til dette! Artig vending med de sokkene! -Margit-

Anne-Berit sa...

Sånne gamle båter kan være veldig fine på bilder, som her hos deg. Arti å se at dere har litt høstfarger igjen også, her er alt grått og litt hvitt nå.
Ha en fin kveld :)

Anne-Berit sa...

Glemte jo helt å gratulere deg med novellen i Familien. Så flink du er :)

Elin sa...

Gratulerer med novellen i Familien. :-)
Superfint båt-bilde!

Ha en fin mandag

Anne sa...

Så utrolig enig, ingenting er som en skikkelig gammel trebåt! og yndet fotomotiver der det faktisk, har bilde av noen jeg også, he he noe med sjel, noe med tiden som går, noe med utvikling og at ingenting varer evig som tiltaler veldig.

Ser du har hatt nydleige høstdager ja, godt for deg det nå som har jobba så intenst en stund :-) Gleder meg til Familien, butikken i morgen den dag :-)

Anneklem.