torsdag 25. november 2010

Himmelskt


Himmelskt var bildet jeg viser idag. Noe så stemningsfullt som måneskinnstur i vinterkvelden!
Jeg kom meg inn, og der tente jeg stearinlysene.Det var varmt og godt i stua etter en iskald tur ute i vinteren. Jeg nyter det å ha gått en tur. Da føler jeg meg så fornøyd med meg selv. Det nærmer seg advent, og idag skal jeg se litt på om jeg kan sette sammen en adventsstake med lys og pynt. Så kan den staken stå på bordet og vente på helga. Ønsker alle en himmelsk uke.
Mer himmelskt finner du her!

15 kommentarer:

Emerald Raptor sa...

Fint bilde! Det er noen fordeler med at det er så kaldt, at det ofte er stjerne- og måneklart. Ingen ting er som å gå kveldstur i måneskinn. :)

Lasse sa...

Mycket fin stämningsbild! Kanonbild helt enkelt. Jag känner kylan krypa ända hit. Skönt att komma in i stugvärmen, tända levande ljus och mysa! Ha en fin dag/Lasse

Malys krok sa...

Nydelig bilde! Kunne vært brukt i et eventyr! Takk for din koselige hilsen! -Margit-

Inge sa...

uhmmm måneskinsbilleder, jeg elsker dem.. :-)

Petunia sa...

Bildet ditt er bare nydelig!! Veldig stemingsfullt!!
Det er deilig å komme inn i varmen etter tur ute i den bitende kulden. Her kryper gradestokken nedover mot mot -10 og det er kaldt for å være i Bergen (fuktig luft).
Brrr! Måtte denne vinteren gå fort!

Lifecruiser Photo Playground sa...

Väldigt stämningsfull bild - egentligen är den både romantisk och ger julstämning :-)

Kathrine sa...

Alltid godt med en tur ut! Og særlig med kamera da,)
Flott stemningsbilde. God helg:))

Melusine sa...

Ah, høres veldig fint ut med en måneskinnstur først for så å komme innendørs og tenne lys.
Jeg liker veldig godt dette bildet,
veldig stemningsfylt og vakkert!

Ha en fin helg :)

Magdalena sa...

kan klart kalles himmelsk... lykek til på julemessa.. sitter her sliten på hotellet, natti :o)

TorAa sa...

Ble bare glad da jeg så dette stemningsfulle bildet;

Anonym sa...

Var ikke med på Himmelsk sist uke, men jeg må bare innom å si at dette var jammen meg et stemningsfullt og flott bidrag! Det er mange vakre himmelmotiver, gitt - og du har fanget et av dem. Ha ei fin uke som kommer!

Desirée Elise sa...

Flott bilde :)

moprmonsen sa...

Ja, er det ikke smart at de fant på å legge den trivelige advente til den mørke årstida? ;)

Elin | Draumesidene sa...

Hei gode du!
Takk for så fine helsingar inne hos meg! Nydeleg månebilde! Så flott komopnert!

Ynskjer deg alt godt i desember!
God klem frå Elin :)

Anne sa...

Lekkert Randi, og jeg fikk lyst til å ut på tur sammen med deg jeg :-)