lørdag 30. januar 2010

Bursdag!

Nå er det dekket og klart! Middagsparty i kveld. Gleder meg.
Pyntet med kunstige orkideer idag jeg.
Hadde ikke hjerte til å klippe av blomstene på den levende.
Men det ble fint likevel med hvitt og sølv.
Serviettene ble fargeglade med vårtulipaner.
Nå har jeg skrelt poteter og føler meg rimlig i rute her.
Koselig å markere fødselsdagen, også min egen.
Joda, jeg har bursdag idag. Jippi for meg!
I går hadde jeg også besøk,og neste helg er det fullt hus igjen.
Vi har ikke plass til alle på en gang.Så jeg deler det opp.
Det trengs mange kaker og masse mat.
Fint at jeg liker å lage i stand da.
Ønsker dere alle en fin helg. Kos dere.

5 kommentarer:

Berit T sa...

GRATULERER HJERTLIGST!!!
Koselig å stelle stand for gode venner og feire seg selv, det er viktig å feire alt!
Nydelig pyntet.
Kos dere masse og ha en fin helg.

Torunn sa...

Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en superduperfin kveld :-)

Klem

Kate-Marita Pettersen sa...

Gratulerer så masse med dagen!!!!
Så vakkert du har dekket på og ordnet, tenker det blir et koselig selskap:)
ønsker deg ei fortsatt fin helg,
klem Kate:)

Anne sa...

Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse så for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting
og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!
Ja, nå vil vi riktig feste!
Dagen er din, og dagen er bra,
men du er den aller beste!
Se deg om i ringen hvem du vil ta!
Dans en liten dans med den du helst vil ha!
Vi vil alle sammen svinge oss så gla'
og en av oss skal bli den neste - til å feste!


HURRA!!!! for deg min venn, juhu

og ja, vet jeg ikke kan synge, stemmen er ikke helt..., men men håper du overlevde...

Turid sa...

Hipp hurra og gratulerer med dagen!
Obs, litt for sein:)
Håper du hadde en flott dag!