onsdag 4. november 2009

Det er november....


Det blir mange brune bilder nå om dagen. Det er høstens slutt.
Hestehoven blader er slitte med mange hull. Men de er vakre som et smykke i gresset.

Sola skinte den dagen jeg tok disse bildene.
Løvet hadde krøllet seg sammen og vanndråpene var is.
Snart faller nok snøen over det hele. Her blåser det idag, så bladene riktig virvler i vinden. Morgene begynte med solgløtt i blå skyer. Ja, skyene var blå. De bærer nok med seg noe av den kalde vinteren i seg. Snart faller det nok hvitt over det gamle høstløvet.Det er november.

7 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Så vakre høstbilder det var her,nesten synd at alt blir borte når snøen kommer.De frosne vanndråpene var nydelige,naturen pynter vakrest,det mener nå jeg.
Ha en fin dag:))

Kathrine sa...

Vakkert!!Syns det er masse farger i bildene dine jeg, slettes ikke bare brune:)

:))

Marie sa...

Vakre haustcollager du har laga :)

Nyt siste rest av haust :)

Anne sa...

Du og du for noen collager du her har lanet, en vakker oppsummering av denne høsten.

Må lære meg dette jeg også!!

Nydleig vær i trøndelag om dagen, mtte det bare vare og snøen vente med sitt fall til midten av desember sier nå jeg :-)

Turid sa...

Vakre høstcollager!

Tone sa...

Nydelige høstbilder selv om de er brune ;-)

Anne (Moseplassen) sa...

nydelige bilder!
Høsten bringer mange unike fotomuligheter, flott å se :)